MUTIARA KATA


Orang besar bukan orang yang otaknya sempurna tetapi orang yang mengambil sebaik-baiknya dari otak yang tidak sempurna.
Semua orang tidak perlu menjadi malu karena pernah berbuat kesalahan, selama ia menjadi lebih bijaksana daripada sebelumnya.

Tuesday, March 16, 2010

PEMBERITAHUAN: Baju Korporat PPMas

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Baju korporat PPMas yang dijangka siap dalam 3 minggu mengalami sedikit kelewatan untuk diserahkan kepada para pembeli yang sudah membuat tempahan. Untuk makluman rakan-rakan ahli persatuan, baju-baju berkenaan telah siap dengan sulaman di bahagian belakang dan lengan. 

Pembekal sedang menunggu logo 'UPSI' dan logo persatuan yang ditempah dari China. Logo yang ditempah menggunakan teknologi sulaman 'dalam kain' dan bukan sulaman terus atas kain yang biasanya didapati pada baju-baju korporat lain.  Teknik ini akan menghasilkan gambar yang lebih jelas dan tidak bersepah. Kelewatan berpunca disebabkan cuti Tahun Baru Cina yang lalu. Pembekal hanya menanti logo-logo tersebut sampai dan dijahit pada baju.

Jawatankuasa PPMas memohon maaf atas kelewatan tersebut dan berdasarkan maklumbalas pembekal, tempahan akan dapat dihantar selewat-lewatnya akhir bulan ini. Terima kasih.

No comments:

Post a Comment