MUTIARA KATA


Orang besar bukan orang yang otaknya sempurna tetapi orang yang mengambil sebaik-baiknya dari otak yang tidak sempurna.
Semua orang tidak perlu menjadi malu karena pernah berbuat kesalahan, selama ia menjadi lebih bijaksana daripada sebelumnya.

Friday, January 8, 2010

Penempatan Lattihan Insdustri bagi Semester 5

Anda boleh menyampaikan maklum balas atau cadangan bagi membantu kami MT PPMas bagi menyelesaikan maslah ini. Sebarang informasi akan kami sampaikan dari masa ke masa. Diharap rakan-rakan semua dapat bersabar. Terima kasih.

5 comments:

  1. harap yang terbaik!

    ReplyDelete
  2. Walaupun peluang utk ber'LI' di negeriku tipis, aku ttp bersyukur..bak kata P.A aku, always think +ve dan kalau ada benda yg buat ht sedih, buat2 gembira dah la.hehe..betul jugak, bila layan rs sedih tu, lagi la bertmbh sedih kan..

    ReplyDelete
  3. mcm mn ni???boleh x diberi sikit kelonggaran untuk pelajar yang xda PTPTN spy dpt buat li d jabatan berhampiran rumah???kami tau permintaan ni agak keterlaluan...Kami pelajar yang xda PTPTN ni mmg cukup susah belajar dengan hanya bantuan kewangan daripada ibubapa. Untuk LI yang hny dibenarkan di negeri perak dan selangor...byknya duit nk guna YA ALLAH. duit sewa rumah, pengangkutan, makan minum..Kesiannya MAK AYAH nak kena tggung semua perbelanjaan tu...mcm mn ni??????bantu la kami....cari jln penyelesaian yg boleh menyenangkn semua pihak.

    ReplyDelete
  4. Kami Barisan MT PPMas akan berusaha untuk kebaikan semua pihak..Harap bersabar..Ingat...Doa adalah senjata kita..Kita berusaha, doa dan diakhiri dengan tawakkal..

    ReplyDelete
  5. kamek mola kat miri juak ...sik moh molah sitok..

    ReplyDelete