MUTIARA KATA


Orang besar bukan orang yang otaknya sempurna tetapi orang yang mengambil sebaik-baiknya dari otak yang tidak sempurna.
Semua orang tidak perlu menjadi malu karena pernah berbuat kesalahan, selama ia menjadi lebih bijaksana daripada sebelumnya.

Thursday, August 12, 2010

PERUTUSAN PRESIDEN PERSATUAN PENGAJIAN MALAYSIA SESI 2010/2011


Presiden Persatuan Pengajian Malaysia
Sesi 10/11

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pelajar pengajian Malaysia. Saya Muhamad Syafiq b. Khairuddin merangkap Presiden PPMas terlebih dahulu suka saya untuk mengucapkan Selamat Berpuasa Dengan Penuh Keimanan kepada semua ahli PPMas. Para rakan sekalian, hampir seminggu sudahnya sidang Majlis Tertinggi dan Exco baru ditubuhkan melalui pilihan raya yang diadakan di Auditorium pada hari Rabu yang lalu bersamaan 4 ogos 2010. Saya ingin mengambil kesempatan disini untuk mengucapkan ribuan terima kasih kepada anda semua yang telah memberi kepercayaan anda semua dipundak saya untuk mengetuai anda semua dalam memartabatkan Persatuan Pengajian Malaysia ( PPMas ) yang kini semakin dikenali ramai pihak. Saya dan barisan kepimpinan yang lain menghargai sokongan padu dari anda semua yang berterusan menyokong persatuan ini sejak mula ditubuhkan lagi. Rakan-rakan yang saya takzimkan sekalian, dengan tertubuhnya sidang baru ini saya mengharapkan kerjasama dari barisan Majlis Tertinggi yang lain dan anda semua untuk sentiasa mengikuti perkembangan persatuan kita ini bagi mengelakkan anda ‘tercicir’ dalam pergerakkan ini. Maka dengan ini saya akhiri catitan tinta maya ini dengan satu bidalan untuk anda semua:



Manis jangan terus ditelan
Pahit jangan terus dibuang

>Sekian<

No comments:

Post a Comment